Go go SVT

Jag var orolig att jag skulle missa träningsmatchen mellan Italien-Sverige, man vill ju se debuten för den nya förbundskaptenen Erik Hamren.
Hamren är ju från mina hemtrakter dessutom, lilla Ljusdal som ser ut som en lite fläskläpp på stora Sverige Kartan.

Svt gjorde delar av svenska folket glad när dom köpte rättigheterna till landskampen. Men man kan ju nästan se det som en själv klarhet att dom ska köpa såna här matcher, svenska folket betalar mycket i tv-avgift så klart pengar ska spenderas med.

Sen tycker ja att landskamper osv ska sändas i svt, dom gör riktigt bra och oftast utan reklam avbrott så de blir mycket snack runt omkring matchen med. Inte som tv3 eller tv4 där det är expert prat i 2 min och reklam 5 minuter.

Denna uppställning vill ja se till matchen på onsdag:

                                          Isaksson

Mikael Lustig    Olof Mellberg             Daniel Majstorovic     Behrang Safari

                      Gustav Svensson       Kim Källström

         Sebastian Larsson                                    Rasmus Elm
                                         Ola Toivonen
                                         
                                          Marcus Berg
                                      
                                    
Efter rättelse av min rival bloggare så vart jag uppdaterad på skador jag missat, tar på mig care face=)
Skadade: Berg, källström.


Kommentarer
Postat av: Stâo

Bokarn...

Hänger du inte med på AB?



Behrang Safari har spelat som vänster ytter under träningarna.

Kim Källström & Berg är skadad.



Gurra Svensson tar över som innermitt!

2009-11-17 @ 10:38:35
URL: http://stao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0