Crapiolas legosoldat

Jaha onsdag morgon då och livet leker ju inte precis när man kliver in på jobbet.

Det finns ett ordspråk som lyder, "morgonstund har guld i mund".
Undrar om den person som kom på det jobbar på ett support företag.
Jag tror inte det, inte mycket guld i min morgonstund här!

Igår fråga arbets polarn om jag ville skjutsa han till hudik för han skulle hämta lite prylar.
Som transporter känner jag att 250 kr/mil känns som en lämplig summa.
Måste ju tänka på att det är en risk väg vi tar och man vet ju aldrig vad man ska transportera för nåt, ett visst risk tillägg måste man ju ha=)

Nä nu ska ja äta lite smörgås, var och köpte en sån god macka på byns fik innan jobbet.


Kommentarer
Postat av: GroVan

Morgonstånd har guld i mund skall det vara serrö!

Säger jag alltid till min madame ;)



En viss censur har förstört det gamla äkta utrycket^^

2009-11-11 @ 11:09:00
Postat av: twoL

Men mog1, lol dirr

Najs

2009-11-11 @ 15:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0