Köp tankar

Woho, nu på morgonen har jag provat nåt så jäkla kul.
Var iväg och prova en atv 450cc hos en återförsäljare av fyrhjulingar.
Det sjukt kul och dom går ju bara utav he*******!
Nackdelen är att mina brallor vart lite skitig så nu får man ha skitiga jeans på jobbet, men det var det värt.

Nu står valet mellan en 450cc eller en 300cc, den första med manuell låda och den andra med automat.
300cc ska jag låna hem i helgen och prova just för att jag ska få en uppfattning om vad jag vill ha.

Vi får se om det blir ett köp man vet ju aldrig, jag bor väldigt lämplig för att ha en fyrhjuling det är en sak som är säkert i alla fall.

Kommentarer
Postat av: krillan

Då ska jag åka också

2009-11-28 @ 15:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0