"Mr not IRL"

Sitter här på jobbet och gjort klart mina sysslor för stunden = ringt ut mina kunder som jag skulle ringt vid denna tidpungt.
Ska snart sätta igång med mina andra sysslor som jag har kvar men det får vänta lite grann.

Just nu sitter jag och längtar eftter att få komma hem och spela lite Css, panga lite om man säger så.
Många av er tänker säkert hur kan man längta till ett data spel, fan sitta framför en skärm och glo när man kan umgås IRL (in real life) istället.
Ja det är kanske sant, men spela tex counterstrike är mer än bara spela och panga.
Man sitter och snackar skit och umgås med, det är inte bara spela som gäller.
Dom som säger att det är osocialt att spela har inte så stor koll vad det handlar om igentligen.
Visst man träffas inte öga mot öga men måste man verkligen det för att det ska räknas som en social syssla.
Nä jag tycker det är helt underbart att logga in på ventrilo, slå på css och sen tjöta om allt som kommer upp.

Nä gl hf alla idioter som tror att sociala sysslor handlar om att springa och fika på stan( som ett exempel)
Öpnna ögonen och inse att vi som spelar spel inte är bara en fett säck som sitter och dricker jolt cola i vår ensamhet helt utan kompisar.
  


Kommentarer
Postat av: Kvist

Camperstrike...

2009-11-16 @ 13:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0