Nytt år

Jaha då var det ett nytt år med nya möjligheter då.

En hel del människor har nya löften att bryta, enligt vad jag har hört så bryter 75 % sina nyårslöften.
Det är rätt mycket det, då är det bättre att inte lova något så man ska må dåligt över sånt med.

Jag tror jag ska prova bli känd på nåt vis i år, har en guid som jag har snappat upp och tror på.

Min väg till kändis

Skulle det funka att gå den kriminella vägen och hamna i fängelse, ta en gratis utbildning som kock och vädra sitt samvete för en psykolog.

Ryktet går efter en kontakt med Aftonbladet så du får ett fint kock jobb och kan dänga in lite åsikter om hur synd det är om kriminella som hamnat bredvid samhället och som inte får en chans att bättra på sig.

Vips så är man med i ett debatt program och ett år senare så har man sin egen reality show där du hjälper unga killar ur kriminalitetens bana, Fredagar är det eliminering och tisdagar sitter ni i samkväm o berättar om era känslor inför varandra, största lögnaren vinner!

Kanske detta inte är så dum ide, kan ju funka eller så går det åt skogen vid första steget!?

Varför väljer ett flertal personer den kriminella vägen, alla vet att det är fel, eller?
Vad är det som lockar?
Är det pengar, Spänning, ett ha begär av saker? Kanske är man bara så BLÅST?

Nä jag tror detta får vara plan B!

Nä nu ska jag iväg och hjälpa mamsen och flytta så nu får ni ha en god fortsättning på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0